.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گزینه های احتمالی برای فرمانداری میاندورد
پس از تاسیس شهرستان جدید میاندرود و ابلاغ آن از سوی وزارت کشور گمانه زنی ها برای انتخاب اولین فرماندار این شهرستان آغاز شده است. شنیده ها حاکی از آن است که گزينه هاي مطرح برای فرمانداري شهرستان مياندرود ...
گزینه های احتمالی برای فرمانداری میاندورد

پس از تاسیس شهرستان جدید میاندرود و ابلاغ آن از سوی وزارت کشور گمانه زنی ها برای انتخاب اولین فرماندار این شهرستان آغاز شده است.

شنیده ها حاکی از آن است که گزينه هاي مطرح برای فرمانداري شهرستان مياندرود؛ شريعت نژاد(معاون فعلي فرماندارساري)، عبدالعلي طالبي(بخشدارمياندرود)ابراهیم نوائیان(رئیس اداره توسعه بازار ؛بازرگاني استان)ميباشندکه در حال رایزنی با مسئولان سیاسی وزارت کشور می باشند.

گفته می شود نمایندگان ساری در مجلس شورای اسلامی نیز دست بکار شده اند و سعی دارند گزینه موردنظر خود را بر کرسی فرمانداری میاندرود بنشانند.

شهرستان جدید میاندرود دارای یک موقعیت استراتژیک سیاسی، اقتصادی، صنعتی و کشاورزی در استان مازندران بوده و در سرنوشت انتخابات بعدی مجلس شورای اسلامی برای کاندیداها تاثیر فوق العاده ای دارد بطوری که این شهرستان به تنهایی دارای حدود 40 هزار راي می باشد.


علي طالبی :
ایشان بخشدار فعلی بخش میاندورود هستند و چند ماهی از انتصاب ایشان به عنوان بخشدار می گذرد و سابقاً کارمند فرمانداری در شهرستان ساری بوده است .

حمید رضا شریعت نژاد :
وی در حال حاضر معاون سياسي امنيتي فرماندار شهرستان ساری است و در گذشته کارمند اداره برق ساری بوده است و بزرگ شده خیابان معلم شهر ساری و ساکن شهر ساری است شنیده ها حاکی از آن دارد که ایشان پست جدید و سمت بالاتری را(برق) پذیرفته اند، که این خود احتمال فرماندار شدن ایشان را کمرنگ می کند .

ابراهيم نواييان: ايشان رييس اداره بازرگاني شهرستانهاي رامسر،آمل،بابلسر،رييس اصناف استان،رييس تنظيم بازاراستان، 25سال كاراجرايي در فرمانداري و بخشداري مركزي ساري،مسئول ستادجهيزيه شهرستان ساري درايام دفاع مقدس،رييس صادرات فرش استان ،شوراهاي انجمن اسلامي شهرستان ساري ،رييس هيئت رزم آوران استان،عضوهيئت رييسه رزم آوران كشور،مسئول ورزشهاي رزمي شمال كشور می باشد.

هرچند شنیدهای دیگری نیز حکایت از آن دارد که فرماندار شهرستان جدیدالتاسیس میاندرود خارج از این گزینه ها بوده و با چراغ خاموش معرفی خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 دي 1389
شمال نیوز یادت رفت اسم نیک نژاد را بنویسی. چون خیلی تشنه ریاسته


ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.775 seconds.